follower

Orang Minyak


Hehh ~ kebetulan je tu...kejadian ni berlaku semalam, setelah mata ku pejam hamper 10 minit, tiba-tiba aku tersedar dari lenaku, fikiranku terus mempersoalkan tentang orang minyak.

(Dalam hati) “Dah sampai mana cerita orang minyak tu eh?  “  

*kira-kira 6/7 bulan yang lalu,kampung aku heboh dengan cerita orang minyak, ada penduduk kampung yang terserempak*

(Dalam hati) “Mana al-quran? “  
- aku tercari-cari al-quran sebab nak letak tepi tingkap....disebabkan malas nak bangun dari katil, aku sambung tidur balik.-

Pastu aku tidur terus tak sedar dah..hahaha ZZZzzzzzZZZZ

Then pagi tadi dalam pukul 11:30 pg  lebih kurang la, aku duk selak-selak paper , ada berita pasai orang minyak nih. Terus kepala otak aku teringat pasai kejadian malam tadi. Tetiba aku jadi seram...wahahaa serius aku rasa seram.

keratan akhbar sinar

Korang dah baca paper hari ni? Aku xsure la ,paper ape aku baca tadi, kalau tak silap Metro...
Kalau xbaca lagi meh tengok ni, Orang Minyak Serang Felcra tapi yang ni paper sinar la...aku try cari kat metro tadi xde pown..ke aku yang tak perasan kowt ? :p

oke, selamat membaca...

1 ulasan:

  1. biasa la tu kita org melayu
    http://long-cham.blogspot.com/

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea