follower

Mini ICT River Front Ipoh

Kami pegi River Front nih lepas last paper final hari tu, baru sekarang ni nak update pasai bende nih..hehee,  jenuh cari gambaq ni save kat folder mana lupa..kehkehh.Pegi berempat dengan housemate, aku dengan Fatimah je yang last paper, Iha dengan mimie ada paper lagi. Kami rancang nak pegi makan mee udang ja, tapi lepas antaq siti balik rumah dia, kami terus pegi, konon nak hilang tension, al-maklum la baru abis paper lah katakan. ^_^





*gambaq gelap, tangkap guna enset murah, biasa la*


Ini kali ketiga aku pegi ICT ni, sebelum-sebelum ni pegi nan membe kelas naik motor bedua ja.Kali ni pegi beramai pulak. Buat ap kat situ? Just lepak-lepak nak tenangkan fikiran je la kowt, tengok cahaya lampu warna-warni tambah-tambah tempat dia cantik kowt ada sungai segala..perrghhh blues baq ang..mueheheh...aku suka tempat macam tu, rasa macam tenag ja walaupun ada karaoke orang duk melalak kat situ. Layan kowt.
Aku tataw la taste korang macam manakan, tapi kalau aku, time-time aku ada problem or kepala tengah serabut tempat macam tu la aku akan cari...then special kat situ yang aku suka, karaoke lagu Thailand..hahaha tataw kenapa kepala otak aku boleh terima bahasa yang aku tak faham sepatah pun,rasa macam rileks ja. Tataw nak gambarkan dengan kata-kata, sapa yang spesis jenis aku taw la.kehkeehh...Tapi  tempat tu macam  ramai kaum cina ja yang dating, orang melayu kurang and ada restaurant pun kaum cina pun ja, melayu takda satu pun aku Nampak, maybe gerai burga melayu ada satu kowt,kalau tak silap pemandangan aku lah. ^_^
Nak kata best sangat pun tak juga, biasa-biasa je la tempatnya.Tapi kalau nak santai-santai malam dengan family tu oke lah kowt. 

oke lah tataw dah nak merepek apa lagi.papai, selamat membaca ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea