follower

sepetang bersama dia....


  Lokasi : rumah opah
Haiisshh lama dah tak lepakINgg dengan sedara-sedara “rombongan cik kiah a.k.a kumpulan kompang “ .  Cuti sem nil ah masanya untuk aku qadoo balik semua yang telah aku tinggalkan disini...muehehee  :D
Tapi perbincangan petang tadi nampak macam tak berapa nak best ja, so  aku p kacau anak sedara aku...daniel !!!  Lama jugak aku tak kacau die ni, daripada balik hari tu jarang jumpa...

Oke , bila lama dah tak jumpa, biasa la budak-budak amik masa nak macam biasa balik, so mula-mula, susah jugak la aku nak pujuk...giler kereeekkk baq ang, die jeling jee kat aku...haaiiishhh tak boleh jadi budak ni ....hahaaa *jahat gila* 

tengok ni, tamaw jalan nan sapa-sapa pun


dah nak senyum sikit, sebab dah amik gambaq dia... :p 


Danish & Daniel

Lepas tu...lepas tu.....lepas tu....ajak dia main guli, sorok-sorok guli, main batu seremban...heheee 
dah penat-penat main, bagi minum air ....cair la die...hahhha
tengok ni...tengok ni...

^_^





oopppppssshhhh....coop , kalau perasan tengok
berbeza kowt...daniel dah kurusss

oke,sekian
mmuuaahhhh
^_*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea