follower

Buat Duit Dari Rumah *Dengan TAK SENGAJA*


Hahaa tengok tajuk maw up je.. tak penah nak down ,muehehee Oke dah jangan nak gelak sangat, meh sini nak bagi dengaq cheqita, meh meh cepaattttt... !!                                                               

Dalam pada aku duk ngadap laman-laman sosial tu *cewaahh* tetiba aku terjebak dengan 1 iklan nih yang membuatkan aku jadi serba tak kena, serba salah, serba serba serba lah aku rasa *ntah ape-ape ntah*   . Aku join BUAT DUIT ONLINE . Before aku join tu aku cari jugak maklumat pasai bende yang aku nak join tuh, then keputusanya aku try la join. Hehee kesannya memang taknampak lagi, tapi desas-desus tu ada la nampak..memang tak lumayan , sebab baru sangat lagi aku join, so aku rasa secara motivasinya *cewahh baq ang* kalau rajin dan minat nak teruskan bende tu,Insyallah boleh  capai macam mana hero-hero yang Berjaya dalam bisnes online ni kan.huhuu

Oke secara jujurnya, mula-mula aku was-was jugak la dengan benda-benda ni, tapi kata orang belum cuba belum tahu kan. ^_^ Alhamdulillah aku rasa aku tak salah jalan, Cuma perlu berhati-hati .
Rezeki   tak datang bergolek, rezeki perlu dicari. Maklum la aku ni kan penggangur..huhuu. Nak keje mak ayah aku tak bagi sebab keje yang dapat semua balik kul9/10 malam. Nak keje kat ipoh depe takbagi gak , so duk la rumah tak goyang kaki sangat la kan, kene wat keje umah la !
Oke , bisnes ape yang aku join tuh?
Aku join bisnes Affiliate. Affiliates adalah ejen jualan langsung! Maksud lebih mudah untuk difahami ialah, mempromosi sesuatu produk dan mendapat komisien apabila dapat menjual barang itu.
Kalau korang nak taw lebih lanjut, google je lah, aku pun merangkak lagi pasai affiliate nihh, hehee bajet macam taw semua kan kannn. ^__*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea