follower

Hati kalau dah diluka, sampai bila-bila pun ada parutnya


Ntah dari mana nak aku mulakan bicara kali ini. Hati ini sudah benar-benar terluka, terluka dek menahan segala rasa yang selama ini aku pendam. Luka akan akan selama-lamanya berparut dalam kenangan yang tak mungkin aku lupakan. .......

awak...
Sedetik saya dah sayang awak , insyallah sampai bila-bila saya akan sayang awk, saya tak janji tapi dengan izin Allah saya akan sayang awak,dengan izin Allah saya nak awak yang pertama dan terakhir dalam hati saya. Saya tahu semua itu bukan mudah, pasti ada liku-liku yang kita harus tempuhi sebagai ujiaNYA. 


Andai takdir dan kehendakNYA kita terpisah, saya nak perpisahan kita dengan cara baik, tidak saling membenci , tidak bermasam muka.....tapi apakan daya bila hati ini dah muka memberontak, bila hati ini sudah benar-benar tidak mampu bertahan lagi................. 


4 ulasan:

  1. sabar ek awak..klu betul dia jodoh awak..one day awak ngan dia tetap bersatu walau apa pun dugaan and cabaran yang dihadapi dalam hubungan tu.

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea