follower

AWAK.....



KADANG-KADANG sy pikir mcm2 psai awk....
KADANG-KADANG sy TERpikir yg bukan2 psai awk...
KADANG-KADANG sy sje bwat awk marah....
KADANG-KADANG sy sje tuduh awk mcm2...
KADANG-KADANG sy sje crik psai dgn awk....
KADANG-KADANG sy sje wat awk rasa serba slh...
KADANG-KADANG sy sje pakse awk wat mcm2...
KADANG-KADANG sy sje wat awk skit aty....
KADANG-KADANG sy sengaja wak...sengaja....

 SEBAB


SAYA NAK AWAK sentiase pikir psai sy...
SAYA NAK AWAK taw,sy  cemburu bile awk dngn prmpuan laen...
SAYA NAK AWAK beri perhatian pada sy...
SAYA NAK AWAK taw,sy ambil berat psai awk...
SAYA NAK AWAK pujuk sy...
SAYA NAK AWAK taw,sy perlukn perhatian dri awk...
SAYA NAK AWAK taw,sy syg awk sngt2...
SAYA NAK AWAK sentiasa pikir psai sy,awk sntiasa dgn sy !....






*saya taw,awak msty rimaskn dgn sy...cme 1 sy na awk taw....
SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT !
SAYA TAKDE LELAKI LAIN SELAIN AWAK !
SAYA TAK PERNAH CURANG DENGAN AWAK!
SAYA TAKOWT KEHILANGAN AWAK !


BTW : THANKSS A LOT 
            THANKS FOR LOVING ME





Mail Lambung, Ah Cai, Zamri Rockers, Fadhilah Kamcah dan Hafiz Bertemu di Facebook...huuhuu





Jenjalan kat fb tdi..past tjumpe bnde alah nihhh....huhuu layan la sat






Tonite...ceyywahhh...mlm nihh tetibe buang tebiat skit...ahhahamaw taw pe aku bwak...adohaiii...maluuuu...ngeee~~~....ceyyy mlm nih cheq baca NOVEL baq ang..hahah
boley la cter dye....aku ske r gak cter2 cmtu...xmsuk cintan sngt...lyn r gak...na taw cter pe???
nihh...aku siap bgi cover novel ngn sinopsis...nahhh amikkkk.....


Seorang Hawa yang berperwatakan seperti Adam, mencari erti sebenar fitrah semula jadinya. Sofi Zarill Muhammad yang lebih selesa membahasakan dirinya sebagai Zack dan berpenampilan seperti lelaki: rambut pendek, cap, t-shirt dan seluar jean.
Perjalanan hidupnya bermula apabila dia ketandusan seorang diri di tengah-tengah bandar raya Kuala Lumpur. Nasibnya baik apabila bertemu dengan Abang Din, pelayan di sebuah kedai makan yang sudi membantunya sementara mendapatkan bantuan. Menumpang sementara di rumah Abang Din di “Sting Garden” (setinggan) membuahkan suatu perasaan yang selama ini tidak pernah terdetik di hatinya tatkala dia bersama kaum Adam. Bagaikan ada arus eletrik yang menjalar di segenap urat sarafnya tatkala berdekatan dengan Abang Din. Malah, Abang Din turut sama merasainya, hingga menimbulkan kekeliruan di hati lelaki itu. “Ish, takkan aku ni gay kut?”
Pulang semula ke pangkuan keluarga dan menguruskan butik sendiri, membuahkan rindu dendam yang tidak tertanggung terhadap Abang Din, hinggakan Azim disangkakan Abang Din. Zack mula keliru dengan pendiriannya sebagai seorang yang macho. “Aku ni dah jatuh cinta ke?”
Bimbangkan perlakuannya yang agak kelelakian itu, membuatkan mama Zack (Datin Mas @ Datin Gold) ingin menjodohkan Zack dengan Azim, teman sepermainannya sedari kecil lagi. Namun Azim dipandang tak ubah seperti sahabat karibnya dan tiada langsung sebarang “feeling” terhadap Azim. Tambahan pula Azim adalah playboy tersohor dengan ayat-ayat jiwanya yang mampu mencairkan hati setiap wanita, kecuali Zack. “Aku dengan kau, Zack? No way, beb!”
Payah ni! Tomboy dan playboy…. Bagaimanakah kesudahan perjalanan hidup Zack? Dapatkah dia mencari fitrah semula jadinya? Dapatkah dia melepaskan rindu dendamnya pada Abang Din? Bagaimana pula dengan Abang Din? Sampai bila dia dikepung dengan kekeliruan? Azim pula? Sampai bila dia akan menjadi playboy tersohor?
Segala persoalan bisa terjawab di dalam… BINI AKU NI TOMBOY KE?


..p/s:.law na cter selanjutnye..crik la sndri erk...aku un xbce abs ag...huhuuuu
Peristiwa semalam....huhhuu


semalam sedayy sngt2...tataw r saipe...first2 layan lagu ni la...huhuuu
second song


adoihhh...tataw r ...smlm tacing tr0ok owhhh....
tadek pe blaku smlm,tpi tataw r np ...oVer felingggzZzzz....sbb tamaw tidow...hahaha


n the last song

hahhaa....jiwang abis aku smlm,duk sowg2 lak tu dlm gelap...pe ag....perghabis ayaq mata la...hahah
lagu tinggat enchek shaf sent kat inbox..huhuu
sdeyy owhhh....

layan-layan....



Btw : sungguh2 aku nangis smlm...hahhahaa....teetttttttt
...DIAM (!)...jngn gelakk !
                                           >.<<< 
                                 (maluuu...hahahhah)




sukeeeeee (!)
CHANTEEKKKKK (!)
bile la ley dapat..hhuuhuu.....




...simple...ske...ske...skeeeeeeee sngttt (!)





NGENNNNNNN SNGATTT (!)




Xde moood ah....
sekian time kasih...




    nape bear ni???
tuuuuu (!) nmpak arkkkk(?) tali ats pale dye putussssss

HAPPY ANNIVERSARY





epy enibersery bie~~(!)..lebiuuu sngt2 (!) bnyak2(!)..ketat2(!)
setaunda belalu...sy bahagia nan awk...walau un sy garang,kuat majok...awk sabor je nan sy...heheh...macehhh musyukkk...masehhh sngt2
(tataw r na ckap pe...na senggeh jeeee...hahah)
...NA UCAP TIME KASIH...

-SEBAB-

-SABAR-

-TIME SAYA-

-SAYANG SAYA-

-MACAM2 AG LA-



26/06/2010--26/06/2011

...I LOVE YOU...

...I MISS YOU..

Name:  valentines-ill-love-you-forever.gif
Views: 18139
Size:  122.1 KB
HISHAF & AIN

Maki Hamun


Bila kau berjalan, kau maki hamun orang naik basikal.
Bila kau naik basikal, kau maki hamun orang naik motor.
Bila kau naik motor, kau maki hamun orang naik kereta.
Bila kau naik kereta, kau maki hamun orang naik van.
Bila kau naik van, kau maki hamun orang naik bas.

Kadang-kadang berkias makinya. Memasukkan pelbagai perisa ayam dan babi ke dalam carutan. Kesemua di tapis dari rasa sakit hati dan kesungguhan mulut mengeluarkan penyakit sawan. Berbuih-buih mulutnya memaki tanpa orang yang dimaki terasa.

Setiap saat, minit, hari, tahun kau memaki tanpa sedar. Kau maki tanpa hiraukan sesiapa. Kadang-kadang kau sendiri yang kena maki. Tapi kau buat kewl. Kau kata kau siapa nak maki aku.

Pendek hati kawan kau hari tu. Sentap agaknya. Dalam hati dia pasang niat nak bagi kau terasa.

Dia dah tak tahan, lalu dia cuma berkata.

"Hang amek lesen kapal terbang senang, nanti kalau helikopter lalu kat bawah takkan kau nak maki ?".


Kawan dia berlalu sambil bersiul lagu Pesawat - Mirage.

cinta mukabuku
Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
Ooh hati ku rasa sesuatu
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Oohh kenakah rasa itu
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Ooh ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku







Btw : alkisahnye,sama la macam yg sedang aku alami...huhuuu

Malam ni xde pe na cter un...xde pe yg belaku kowt...on9un sat je tdi..dari petang tdi line dye xclear sngt sat2 offline..huhhhh  >,<'' ...malam ni aq try ejs blog ni je...tngok2...xmcm sllu an??..semak urh bese r,aq mang ske semak...huhuuuu...."xclenye"da nantok tpi saje amaw tidow,law xsilap aq,dlm mnggu ni "street" aq tidow lewat...kang na bngon pagi hadoihhhhh...lteyyyynyeeeeeeeeee....tpi xpe pas myg subuh...ape ag...zzZZzzzZzzZZz....huhuuuuuu...
...woraikhh...malam ni enchek shaf tidow awal,xsihat..ciann dyee....jngn lupe mkn ubat eh musyukk..hekhekk..
...bru sat jage baby da demam2..aloloooo....ta pa ta pa...rehat2...cheq tagangu aihh.... *,^....
anyway xde bnde na wat un ngah mlm nihh...ayh un xbalik ag...aq un da malas na tnggu...nantok un de...snyii je mlm ni...sllu de je bnyik msj...huhuuu..k lah...na selam dlu la yerrr...
papai biee,nite....sweet dream...


                                                        zzZzzzZZZz~~
Perlukah Privasi di Dalam Cinta?

         
 Perlukah Privasi di Dalam Cinta?



Bila dah komited dalam sesuatu perhubungan, korang seringkali menyangka yang korang harus berkongsi ketakutan, matlamat, wang, rumah, harapan dan hidup dengan pasangan korang. Tapi, kenapa korang liat sangat bila pasangan suruh korang dedahkan sesuatu seperti password email atau facebook?
Pada sesetengah orang, privasi di dalam perhubungan ni adalah sesuatu hal yang besar. Sangat besar sebenarnya. Orang yang tak faham tentang keperluan privasi dalam perhubungan ni sering dilabel sebagai orang yang ada ‘masalah kepercayaan’ , dan orang yang perlukan privasi pulak akan dilabel sebagai orang yang menyembunyikan sesuatu. Kenyataannya, konsep ‘kau punya VS aku punya’ di dalam perhubungan ni adalah sesuatu yang halus dan bergantung pada keadaan jugak.
Privasi atau tidak , tidak semestinya berdasarkan kepada kepercayaan. Boleh jugak disifatkan sebagai ego, pengalaman, juga orang yang terlibat dalam hubungan tu, tempoh komitmen dan apa yang orang akan consider sebagai private atau tidak.
Korang tak boleh paksa seseorang yang dibesarkan sebagai anak tunggal untuk lebih terbuka pada seseorang dibesarkan di dalam keluarga seramai 7 orang. Atau seorang wanita yang penah kena tipu dengan ex-boyfriend die so die jadi sangat privasi ngan korang walaupun dia sangat sayang kat korang.
Jika korang ni tergolong dalam  golongan yang selalu keluarkan statement ‘bagitahu jela kalau tak ada apa yang nak disorokkan’ maka orang yang suka berahsia bukanlah orang yang padan untuk korang.
Sama ada privacy ni patut wujud atau tidak di dalam perhubungan, cuma boleh dijawab bila korang tetapkan ‘sempadan’ khas. Maksudnya tetapkan had untuk apa yang boleh dan tak boleh. kaji efek sempadan tu dari masa ke samase, komunikasi dan hormat pasangan anda. Paling penting, korang dan pasangan haruslah kekal ‘normal’ untuk menjayakan hubungan tu.


Read more: http://sangarjuna.com/fakta-baik-punya/perlukah-privasi-di-dalam-cinta#ixzz1Q6l9ObRQ

Perbezaan Lelaki Dan Perempuan Ketika 


Melakukan Kesalahan !

Bila Lelaki Melakukan Kesalahan :










Bila Perempuan Melakukan Kesalahan :







Tetap saja lelaki yang mesti minta maaf terlebih dahulu........mengalah kepada orang yang kita sayangi adalah suatu bukti betapa besarnya perhatian kita terhadap mereka :)
lalallala~ ~♫~~

hehehe...xsdar mateari da naek..(bukan na bnyik loceng ke pe...trus naek je..ish)...allalala sunglasses...glerr smlm tidow kul 4 kowt..syiookk sngt on9 an..xtngok2 jam..huhuuh....bngon smyg subuh tdi pening2...adoiiihh...tu un mk da jerit2..hahha..nasib xkne bling nan pinggan je.... ^,*....pas myg tidow blik,9.30 bru bngon...xsdar ayh da g keje...dngn pntu umah xtutup...aq sedap je tidow..lallalala...law mk taw mag bising...huhuhuh~
9.45 trus g mndy,siap2...then on belog..ngeee~~.....aq mag da xde keje len...ni je ke aq,ari2 slme 2bln cuti ni...penganggur terhormat...DDDAaaaaaa~~~...ahhahaa
...cik shaf msj,mskoll da kul 10...aq ngh mkn..hehhehe....sje wat xdngor...lapooo la katekn......*******hahahhaaa....dye kne jge baby..huhuuu...practice yerrr cik hishaf....ta pa ta pa....jage leklok naaa...ank owg urh....
tu je la stakat nihh...sekian,wabilah hitaufit walhidayah,wasalam...huhuuu

9 Sebab Hubungan Tidak Mampu Bertahan.. ! =)  



  






1. Menipu
Menipu adalah "pembunuh" utama dalam sebuah perhubungan. Ia umpama ledakan gunung berapi yang meletus hebat. Ada yang menipu untuk "menyelamatkan" sebuah perhubungan, namun mereka tidak mahu hati pasangan terluka. Sesetengah orang tidak dapat menerima bahawa hati mereka telah dipermainkan.

2. Harapan / Kebebasan
Ada pasangan meletakkan harapan yang sangat tinggi kepada pasangannya malah mereka bergantung penuh kepada pasangan. Ada lelaki menyukai hal ini tetapi ada juga yang sebaliknya. Di sinilah timbulnya konflik yang mungkin menyebabkan hubungan terputus di tengah jalan. Ada pula lelaki yang inginkan kebebasan, tetapi dikongkong. Hal-hal beginilah membuatkan perhubungan tersekat.

3. Terlalu Memikirkan Aspek Perkahwinan
Perhubungan yang sihat biasanya berlangsung dalam suasana yang sangat harmonis. Ia perlu diisi dengan kasih sayang dan sikap saling memahami. Bila semua ini ada barulah perhubungan boleh sampai ke peringkat serius. Tapi sesetengah wanita, yang baru saja berkenalan terus saja mengharap akan ia berakhir dengan perkahwinan. Mereka takut jika perhubungan dijalinkan hanya sia-sia sahaja. Jadi kalau timbulnya konflik ini, perhubungan boleh menjadi putus.

4. Mengungkit Hal Yang Lalu
Menjadi kepantangan bagi sesetengah orang untuk mengungkit hal-hal yang lepas. Apatah lagi jika mengungkit akan kekasih lama. Belajarlah dari kesilapan, jangan mengungkit kisah lalu kalau anda sayangkan perhubungan.

5. Berbeza Pendapat
Dalam menjalin sebuah perhubungan, perbezaan pendapat memang sering terjadi. Kita mempunyai idea yang berbeza dengan pasangan dan hal-hal inilah yang membuatkan pasangan sering berbalah. Ada yang mempunyai cita-cita tetapi tidak dapat ditunaikan hanya kerana pasangan tidak mengizinkan. Itu adalah antara perkara yang boleh membantutkan sesebuah perhubungan.

6. Status Yang Tinggi
Ada sesetengah pasangan sangat gembira dengan perhubungan yang dijalinkan. Mereka sangat bahagia namun ada sesetengahnya begitu mementingkan status diri. Mereka memilih pasangan yang dirasakan sangat sesuai dengan diri mereka.

7. Hal-hal Yang Menyakitkan Hati
Ada perkara yang dibuat oleh pasangan memang menyakitkan hati. Malah sanggup melakukan hal-hal bodoh semata-mata mahu menyakiti hati orang lain. Jadi kalau inilah yang terjadi, hubungan anda pasti tidak akan bertahan lama.

8. Kehidupan Yang Sangat Mendesak
Ada sesetengah pasangan memang suka menyusahkan pasangannya. Mereka sering memberikan masalah dengan membuat pelbagai perkara hingga ia menyakiti hati pasangan. Kehidupan yang sangat terdesak ini adakalanya membuatkan perhubungan tidak berlangsung dengan baik.

9. Kawan-kawan dan Keluarga
Tidak mustahil, kawan-kawan dan keluarga juga boleh membuatkan sebuah perhubungan menjadi tidak stabil. Pengaruh dari kawan-kawan dan keluarga boleh mempengaruhi keputusan. Jangan salah sangka, orang yang anda sayang pun boleh terlepas dari tangan jika keluarganya tidak menyukai anda.


today.....


assalamualaikum......tajawap dose aaa......
ape kabar rini??..ada baek ka?..hahaha..awt aq pelik rini?? xde pe aihh...sje mood oke pepagi nihh...hihii(maluu)
....xde pe na cter un,sje rajinsngt na mengarang...huhuu
tataw la nape pgi ni cam de smting yg wat aqase oke la..na kte epy sngt xgak.....mybe bab pagi2 awl tdi da dngor lagu yg agak rancak kowt?..ntah aq un tataw...haa???..lagu pe?...aq un tataw lgu pe,tdi kall cik shaf ,,ceyy da maju,dye da de kallerinGtonee...aq un tataw lgu ape....aq bkk lappy try crik lgu tu..just tai je.."on the floor" .http://youtu.be/t4H_Zoh7G5A       ..huhuuh...sekali tepat...tettttt (!) bejaye...hahhaa...layan r gak lgu tu..law xsilap dlu da de lgutu an???ye er???...aq ingt dlu mse aq gne enst butterfly de tone tu...hahhaa   : p
hehehe...pgini memang banyak menbahagiakan aq....hum2..men promote2 fb...hahaha...aq kne pomot tdiii...sje ngacow admin tuhh...hahaha...hihiiii...senyum selalu dehhh...ngee ~ ~wahaaaaaa....dpt tawaran jdik admin...huhuuu

oke2...na bgi taw...cuti tnggal smggu ag...huaaa....pasni msti ssh na updateblog n fb...kat sne tataw r de wifi er ta??....brdband??...xde la....owg minskin...mne de bnde2 urh....huhuuuuu..
tdi da print smue detail2 yg dpe na tuk urusan daftar....ase da setel kowt...masalahnye skang...na g bli barang...na kuar xe kwan la...xkn na g sowg kowt...hehhehe...aq un xlistkn ag brg pe na bli..huhuu..just sbun2 cmtu je kowt...brg2 harian...makeup....len ade ag kowt....  =.=d''



                             na bli brg nan awk.....miss na jln nan awk...ngeee~~
MAKIN
makin maki..maki menjadi-jadi..makin macam orang yang tak mengaji..
MAKILAS
aku maki kau..kau maki aku..sampai bila-bila pun tak habes..esok jumpa maki lagi..
MAKIMAUKAKI
yang ni style maki sikit trus bunga-bunga tahik keluar..kembang dada..mula nak bercakar..bertumbok..
MAKIKIS
maki-maki..dah kalah duit pun keluar..selalunya orang maki ni time mintak hutang atau nak pau duit..
MAKIPAS
maki orang laen tapi nak bodek orang lain..ni sepisis talam suka la corak maki ni..
MAKISAH

jenis suka maki tapi tak kisah apa kesan yang akan berlaku kat dia atau penduduk setempat...
 








p/s;berani???cubalah...
gerammmmm sngt2 (!)
aaaaaggghhhhhh...spe ley tolonggggg????
tolong aq weyhhhh....blog aq na hancur da (!)
yg ade ni un xeberape...bknnye lgi elok...lgi hancur...huaaaaaaaaaaaaaaaaaa



cinta takperlukan sebab....









Dalam satu kisah percintaan yang menarik. Sepasang suami isteri berjalan di tepi sebuah tasik yang indah.
Kemudian mereka berhenti di sebuah bangku yang disediakan di tepi tasik. Kemudian si isteri bertanya
kepada si suami. Ini dialog mereka:

Isteri : Mengapa abang menyukai saya? Mengapa abang cintakan saya?

Suami : Abang tidak boleh menerangkan sebabnya, namun begitu abang memang menyayangi dan
mencintai Sayang!

Isteri : Abang tak boleh terangkan sebabnya?
Bagaimana abang boleh katakan abang sayang dan cintakan saya sedangkan abang tidak boleh
menerangkannya.

Suami : Betul! Abang tak tahu sebabnya tetapi abang boleh buktikan bahawa abang memang cintakan
Sayang!

Isteri : Tak boleh beri bukti! Tidak! Saya hendak abang terangkan kepada saya sebabnya. Kawan-kawan
saya yang lain yang mempunyai suami dan teman lelaki, semuanya tahu menerangkan mengapa mereka
mencintai.Dalam bentuk puisi dan syair lagi. Namun begitu abang tidak boleh terangkan sebabnya...

Si suami menarik nafas panjang dan dia berkata :

“Baiklah! Abang mencintai Sayang sebab sayang cantik, mempunyai suara yang merdu, penyayang dan
mengingati abang selalu. Abang juga sukakan senyuman manis dan setiap tapak Sayang melangkah, di
situlah cinta Abang bersama Sayang!”

Si isteri tersenyum dan berpuas hati dengan penerangan suaminya tadi. Namun begitu selang beberapa hari
si isteri mengalami kemalangan dan koma. Si suami amat bersedih dan menulis sepucuk surat kepada
isterinya yang disayangi. Surat itu diletakkan di sebelah katil isterinya di hospital.

ISI SURAT TERSEBUT :

“Sayang!

Jika disebabkan suara aku mencintai mu, sekarang bolehkah engkau bersuara?
Tidak!

Oleh itu aku tidak boleh mencintaimu..

jika disebabkan kasih sayang dan ingatan aku mencintaimu , sekarang
bolehkah engkau menunjukkannya?
Tidak!
      Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu.

Jika disebabkan senyuman aku mencintaimu , sekarang bolehkah engkau tersenyum ?
Tidak!
Oleh itu aku tidak boleh mencintaimu..

Jika disebabkan setiap langkah aku mencintai mu, sekarang bolehkah engkau melangkah?
Tidak!
Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu.

Jika cinta memerlukan sebabnya, seperti sekarang...
AKU tidak mempunyai sebab mencintai mu lagi...

Adakah cinta memerlukan sebab?
Tidak!

AKU masih mencintai mu dulu, kini, selamanya dan cinta tidak perlu ada sebab...


hmmm , kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang.. NAMUN , ia boleh dirasai dalam hati yang tulus.. :')

BAGI aku , CINTA perlukan KETULUSAN hati.. bukan SEBAB dan KENAPA kita mencintai mereka... :')

it's for today..
thanks for read..

SHARING is CARING.. ;')

ASSALAMMUALAIKUM....



♥ 20 june 2010 ♥ -- ♥ 20 june 2011 ♥ n ever......

...nape ngn tarik tu??
...tarikh tu la aq mule friend ngn enchek singgit Duapoh sen aq tu...hehehe
..cmne na cter tataw r...tetibe rjin sngt pi baca email lame2 kat mail box..huhuuu...(delete mne2 yg patut)
smue da kne delete...tapi...yg special xdelete r...ngee~~~ memory kowt...bio je...ngh leka2 syiokkk delete...ternampak  "********** mahu menjadi rakan anda di facebook""...huhuuuu
xopen un...bio r dye jdik kenangan....
..pejam celik pejam celik...da hampir setaun aq knai nan dye...ase bru smlm aq knai dye...thanks awk...sy bahagia nan awk...
 




   
                                                                                                                                           

=,=c'' (?)

apa perasaan korang kalau ada org suke sangat menyibuk hal peribadi korang?
rase hepy? suke? marah? manis? masin? geram? sakit hati limpa?
ce cite kat sini.
meh duduk atas kerusi burok ni cite cepatt :D




........

    

nothing spesial today.....cm ari2 bese gak la                                                            
ase da lme ta up date...tpi da tataw na tlis pe    :p
...rini ri bapa ...hurmmm...wish kat abah sent msj je...abah g knduri mne tah...:p
aq un xpastu...ape pnye ank da...blwekkkkss~~~
ske aq r...
.oke..tonight,agak boringggg....xciusme bukan agak...tpi memang boring derrr!!!
mesej???...krdt bwah takat didih la...hahahahampehhh,so kne jimat2 la skit yerrr cik aien
aaa...nihhh na advice kat abg hishaf itew niihhh...awk un kne blajor jimat..pham !
sy memang da pndai jimat...alalalaala~~


na tlis pe ag nihh??? da tataw...kebohsanan tahap melampau derrr...
oppppshhhhhh......kebosanan ini akn terus menerus sampai esokkk...huaaaaaa
oke.sekian time kasih...nite.salam.bye.


swear to God! you've been the one that made my life more contented



~ mulakan harimu dengan SENYUMAN..

~ indahkan hidupmu dengan KASIHSAYANG..

~ serikan hatimu dengan KEIKHLASAN..

~ murnikan jasadmu dengan KETABAHAN..

~ siramkan rohmu dengan KEIMANAN..

~ teguhkan jiwamu dengan KEKUATAN..
~ aku rindu kamu ~
HISHAFZUDIN













lelaki er pompuan??

Terdapat pelbagai cara untuk menguji keunikan tubuh badan kita,diantara keunikan itu sudah tentulah otak manusia.. dibawah ini ada ujian yang menarik untuk dicuba bersama..... 


Sila lakukan dan jangan cuba menipu diri anda sendiri 

Kira jumlah huruf F's dalam perenggan dibawah dalam masa 15 saat: 

FINISHED FILES ARE THE 
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC 
STUDY COMBINED WITH THE 
EXPERIENCE OF YEARS 

dah selesai? 


Scroll kebawah hanya apabila anda telah selesai mengira! 










OK? 
berapa banyak? 
tiga? (anda tentunya seorang lelaki!!!) 
baca sekali lagi! 
FINISHED FILES ARE THE 
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC 
STUDY COMBINED WITH THE 
EXPERIENCE OF YEARS 

Salah, sebenarnya terdapat 6, kira semula.. 
Sebab berlakunya perkara tersebut diterangkan dibawah ini...

otak LELAKI tidak memproses perkataan "OF". 
Keajaiban kejadian atau silap mata? 
Sesiapa yang dapat megira kesemua 6 F's pada permulaan ujian memiliki 
otak PEREMPUAN 
Cuba la dengan kawan2 anda untuk meguji setakat mana kebenaran perkara 
ini.."
Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea