follower

Segmen:5 Sebab Anda Suka Dia + Add Follower + Blogwalking


..oke..
5sebab aku suke "DIA"(follower saya yg xbrape ramai tu)
Pertama-tama saya suka dia follow blog saya,sebab senang saya nak usha blog dye,tengok je kat dashboard tu ape yg dye update...hahhah
kedua,saya suka bw blog orang sebab saya suka tengok macam-macam jenis blog,like templete,kale,cara susunan....suke tengok kalepullll~~
ketiga,maybe sebab tadek keje len...suke ngabiskan mase depan lappy je..huuuu~~
keempat,maybe sebab saya baru je dalam arena blog-memblog nihh~..so suker la usha-usha blog orang ^.^
kelima atau ke"last" sebabnya saya menyukainya,depa da rmai follower,ase nak jugak camtuhhh~~ *,*
tapi blog saya nih tak seberape un
so law rajin-rajin tu follow-follow lah yerr

mybe tu je lah sebab saya nak join segmen ni,(da mcm drama ape ag) :p

saya nak tag dekat 
rakan PLKN saya..ngee~~
n semua pembaca

oke,ape tunggu lagi jom la join skali ~,~


7 ulasan:

  1. jom visit my site pulak and join giveaway !! >.<
    http://borntobealover.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-dhia-johary.html

    BalasPadam
  2. wah...de member geng plkn...bez nyer...i love my followers too :)

    BalasPadam
  3. tqvm 4 joining!follower..hehe,cool jugak..btw,selalu-selalulah jenguk kat blog utk latest info sal segmen,k?happy blogging!have a nice day! :D

    BalasPadam
  4. hai akak! saya dah follow akak. so,jgn lupa follow adek balek yerh? nie ha jejak nya. http://unknownwriter9697.blogspot.com . okee. :) cantik blog akak!!

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea