follower

Moody !
Dari semalam mood aku tukaq-tukaq
sapa kena ngan aku
padan !
hahaha


huhhh~~ bru 2minggu stay at umah dah tension kowt...
tataw nak watpe dah ni..
kering pale utaak..huu~~


MISI MENCARI KERJA
-masih tidak berjaya-
_ALASAN_
-tadek transport-
-tadek...-
-tadekk........-
tadek macam-macam
huhhh
huh
h
~


masalahnye aku skang ni 
tadek kawan tuk aku bercerita/bersembang mahupun bergosip
aku cuma ada
blog ni,untuk aku merungkaikan apa yang tersirat dan tersurat
.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TAGGED
dah lame delete

YM
ade
TAPI
dah lame xon

FACEBOOK
selalu on9 
tapi jarang on chat
hahaha...

BLOG
ari-ari on
tapi malas update
ngeek!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea