follower

 SEGMEN: SAYA SUKA BLOG DIA by Sandra

oke,law ikowt tajuk "segmen tu saya suka blog dia"...law nak senarai banyak owwwhh..tapi setelah di kenal pasti,saya merasakan bahawa saya suka blog cik tom...heheee ni link dye http://www.ciktom.com/
ampa bley p tngok sana la naa~
n banyak ag blog-blog len yg saya suka.
saya suka blog dye sebab,tutorial dia senang nak paham ^.^
tutorial blog len un oke,tapi saya senang dengan tuto dye..mybe kami ade instinggg..
(cewahhh gurau2 gitu)  ^^.
Pendapat saya tetang blog die...
simple,banyak maklumat/info n xserabut.
itu saje lah kowt?..huhuu


jangan la tengok je..jom la join skali.. ^_^


1 ulasan:

  1. singgah dari segmen yang sama...suka gak ciktom punya blog..slalu usya blog dye untuk blaja tutorial ;)

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea