follower

saya rendu awak


'jangan mencintai seseorang setinggi langit'
kerana langit boleh runtuh...

'jangan mencintai seseorang sedalam laut'
kerana lautan boleh surut...

'jangan mencintai seseorang sebesar dunia'
kerana dunia boleh hancur...

'cukuplah mencintai seseorang sehujung kuku'
walau ia kecil... walau ia selalu dipotong...
ia tetap akan tumbuh kembali... 


saya saja-sja copy ayat ni then higlight yang last
sebab
saya suka ayat tu ^,^
sebab
saya harap,sayang saya,rendu saya pada awak tak pernah hilang
tapi dia semakin tumbuh dan tumbuh
berputik menjadi bunga yang mekar

cewahhhh...hahah
btw
kredit 
to
encik Hishaf
sebab berjaya mencuri hati saya
heee
love u more !


2 ulasan:

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea