follower

Result Sem 3 !!!

huhhhhh....akhirnya aku tengok jugak bende yang menakutkan aku sedari semalam...
alhamdulillah...walau pown tak sehebat mana un =,=c''
TAPI
AKU TADEK REPEAT-REPEAT
atau
dalam erti kata lain
mengulang subjek
huhuuu


hahahaa..hamikk
somelkannnnn~~

aku bukan pandai sangat un,pandai sikit jerrr (cehhh angkat bakul nampak)
ngeee...pa pe un alhamdulillah sebab aku tadek nak kene ulang-ulang dah..alhamdulillah

kawan-kawan aku mesti dapat result yang gempak-gempak
depe semua pandai-pandai,aku je yang benggap skit
TAHNIAH kat korang smue

peaceee skitt


ni result aku...huhuuu...(bangge je nak tunjuk result takseberape tu..haha)
ni la usaha aku yang termampu
(selebihnya aku mampu tidow je..hahah)


oke berbalik pada cita aku tadi...lepas ni aku tadek na study-study dah,masuk je bulan 7 aku dah kene LI
huhhhh...keje le plak...boleh ke aku?
study un aku malas..heee~~
oke lah,tu saje yang aku dapat repekkan disini.
sekian
wasalam





2 ulasan:

  1. congrates . . ok dah tuu :) . done follow awak.. hit me back k :D

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea