follower

Nasihat yang tersurat...(sebersalahnya aku....)

assalamualaikum dan salam jumaat semua..

heeee,straight to the point...
Aku ade la terjoin satu group ni kat fb*bkn aku nak join pown,admin tu yg invite...aku pown tahenggen na masuk aihh,tapi owg da invite an..masokkk je la*ntah cemane aku termood plak dengan sekor admin tuh,...aku saja duk tanya sapa yg invite aku masuk situ pasai aku tak kenai sapa un dalam group tu,kecuali sowg..Encik Boipren aku...aku kenai die je...da tu semua yang ada dalam tu semua budak kedah.Pelik ngat aihh...haaaaaaa kan da panjang citernyeeee.

Aku tanya leklok kowt,yang ang duk wat pala pasai pa? kan da kena ayat-ayat cintan ngan aku
*amacam?? sedap? ade ase cam senggal-senggal bahagian hempedu x?*..heeeee(ketawa comel*


Pa pe un aku nak mintak maaf la kat ko...aku tak penah wat jahat sampai camtu weiii....aku mintak maaf...sape suh ang kasaq ngan aku kan...ang nama pa tataw..aku mintak maap la eh..huuuu =,=''

btw* aku da delete komen2 tu..malu je gaduh ngan budak-budak an...
Aku takGADUH ok...aku AJAR BUDAK YANG TAKDENGAR AJAR....sebab..budak macam tu bukan kurang ajar,tapi xdengar ajar....SEKIAN...



aku sempat copy ayat sorang pakcik ni..dpe duk invite2 sngt kn...haaaa bace ni...betoi gak ape pkcik ni cakap..

assalamualaikum,sapa ad nama ayah masuk geng ni?ayah tengok semua cerita mamai,nak baca pon majai,kirimla cerita kau kau sikit.boleh jadi panduan ke,kongsi ke,masak ke,dll .ingat oi apa kita tulis,kita ceta di fb ni macam kita tulis dlm buku catatan amal yang akan dibentang di mahsyar nanti.jangan marah ayah memperingatkan saja,anak2 semua dah besar panjang.




*ayah bermaksud : gelaran n nickname pkcik tu dalam fb ... :)

3 ulasan:

  1. kn ? kadang2 org selalu lupa benda tu . luahkan apa yg diorang rasa kat fb sedangkan ada lg tempat yg lebih baek utk kita mengadu :)

    BalasPadam
  2. Heh. FB ni kadang-kadang lagi banyak buruk dari baiknya. Letak nama ayahlah, apalah, semua macam bagus.

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea