follower

Assalamualaikun dan selamat malam semua reader... ^_^

Tetiba malam ni ase nak update belog ni,rasa dah lame tidak menconteng disini..(hee..ayat xley bla)
straight to the point la,no idea na tulis apenye..huuu

Tapi xpe la,memandangkan lame sangat blog ni ditinggalkan dan hampir berhabuk da aihh,so akan ku cuba menNgaryakan something yg aku rasa memang tadek point untuk aku tulis.*law korang prasan la kan,aku xpaham ape yang aku tulin*merepek tuhh*


Ntah lah,hari-hari aku jalani kehidupan seperti biasa,tanpa sebarang perubahan but Aku suke life aku sekarang oke sekian tima kasih...hahahha

Taw ta kenape aku suke??
haa...sebab aku tak perlu nak pikir ape-ape aku ase aa..aku bebass,kerja aku skang ni TLDM
as u'all known right? Tidur Lepak Duduk Makan ...ngeee~~ FULLTIME baq ang...ngeee~~ hemo3


Thats why la aku ari-ari pown bley on9..kau boley?? taaa knnn...hahahha
SEBENARNYA dalam pada aku duk gelak-gelak tu,korang tataw sebenarnya...aku Boring



 kbye

2 ulasan:

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea