follower


Assalamualaikum..kum..kum..hahah

Haaa...pepagi ni aku nk  share something yang aku ase berguna gak la,sebab aku sedang menjalani proses tersebut..
haa...proses ape eh?
haaa...nk taw??
haaalaaa...mesti korang da taw punyeeee

aku sedang mengalami masalah JERAWAT..haaaaaa !!!!
so macam-macam cara aku carik untuk hilangkan masalah ni*xwat ape un..merunggut je..alaaa mk jerawat banyak tumbuh*alaaa mk,nak beli tu..alaaa mk nk bli yg tu la...*


hahhahaa...last-last mak aku suh amik asam jawa then sapu kat muka...
so aku un dengan rasa malas bertambah menyampah,try la gak
then hasilnya Memuaskan..hehehhe
mesti korang dah taw an cemane care-carenye an....
tapi tape aku nak share gak..huuu

i. Anda ambil dulu asam jawa mengikut keperluan. Kalau parut anda kecil, ambil secubit dua jer mungkin dah mencukupi.

ii. Kemudian, campurkan asam jawa tadi dengan air dan ramaskannya. Kuantiti air tu sikit jer. Jangan sampai ia terlalu cair, ok.

iii. Lepas tu, anda sapukan campuran tadi ke kawasan parut di tubuh anda. Biarkan ia sampai kering.

iv. Sebaik-baiknya anda buat pada waktu malam sebelum masuk tidur. Jadi, ada lebih masa campuran tersebut serap ke tubuh anda. Esok pagi barulah anda basuh.

v. Amalkan cara nie selalu sampailah anda berpuashati dengan hasilnyer.


selamat mencuba ^_^


5 ulasan:

  1. tq share tis...

    BalasPadam
  2. dah joined blog awak!!!

    thanx be my follower

    BalasPadam
  3. salam perkenalan :)

    singgah ke blog ni..

    jom, jalan2 blog kak Rose :)

    BalasPadam
  4. nk guna asam jawa yg mna nie aien?yg kt kedai tu ek/dlm bungkus?hehe

    BalasPadam
  5. sy gne yg dlm bungkus je..huhuu

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea