follower

walaweyhhh...busannnn sudeeeee~


aku tataw aa na watpe pepagi nihh...busann,na msj un tadek krdt,na call un tadek krdt,na kacau owg un tadek krdt,heee~...ahaaa aku sebenarnye ngah giler car town..hihii,semenjak-duamenjak nihh aku duk ngadap bende alah tu je,tapi semalam aku terrrset 12 jam pnye,sbb nantokkk sngt aaaa,so aku men klik je..tapi xpe aku kene tunggu ag 1jam lbey ag....pastu bnayak aa duit masuk..perrrgghhhh kayeee mak nyahh~
na tngok ta garage aku,taaa la chantek mne unn,aku un bkan pandai sangat na ejas2...




 aku men car town kat fb singgit..hahhaa,fb aku kan disaktif...so boring2 aku ceroboh fb dier la...ngeeee~~
and satu ag xtiviti aku ble xde kene,aku bukak aa yahoo mail,selame nihh tapenah na bukak un,huhu..ble da xde kene aku mulakan la keje aku mendelete emai2 yang tapenting n aku tnggalkan yg penting-penting je,sebenarnye tapenting un tapi disebabkan ade name singgit duapoh sen...semuanye jadik PENTING!! oke
tenggoh nihhh,aku sayang na delete...hahaha





btw : hadeshhh,nekk malehh da aku tunggu aihhh,ag 40minit...huhhhh,lemass mk nyah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea