follower

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatul.....wahaaaa kemain pnjang ag..hihihihi
ahhhaaaaa...seminggu dah aku taupdate...uuuuu..dok lame unn an an annn...tadek sape un na rindu kat cheq nihh... :p
woraitt..aku un tadek bende na story,saje duk gatai tangan da lame ta naip-naip bende aloh nih..huhuu
okek aku just na gtaw pe yang aku buat sampai aku tadek mase na update belog nih...cewahhh
bermula la disuatu pagi ntah macam mane aku ase sesuatu yang berbeza,tak seperti biasa aku bangon pagi,tapi disuatu pagi yang hening-bening bertarikh 17/12 sabtu...aku telah melakukan sesuatu yang kuarasakan sungguh asing untuk diri ini,aku dengan slambeeeenye telah menghadirkan diriku ke sebuah majlis kenduri..heheh
ni na citer nihh...bace dluu..ishh lex aaaa,baru na filling...hihihi,ntah camane aku ase na terpegi kenduri tu...lameee kowt aku tak g kenduri dah...maybe sbb umah owg kenduri tu terlalu dekat..huhuuhu,depan umah aku jerkk.. -,-
nanti ape lak owg kate an,depan umah un tanak g nampak benorr buzynyee..hahaha
aku g makan je,pastu aku lah aaa...g un tasampai 1/2 jam..heeee,aku jempe tuan umah,salam-salam aku trus makan...abis makan blah aaa,tadek kawan un na sembang-sembang...owg da berumur(tue...berlapik skitt...alalalaaa sopan meyhh) rmai le....(fullstop) sampai situ je aku na citer..hahah pastu aku un tahenggat ape yang aku wat kat umah.

setelah satu hari berlalu..muncullahhari seterusnya iaitu 18/12 ahad..da macam karangan upsr plak aku ase..huhuuu
da daaaa tayah na merepek sngt...ntah macammane esoknye tu aku jadik ketagih na g kenduri ag..adesshhhh
=,=c''...kebetulan dua ari cuti urh de kenduri,so aku un truskan la ketagih tu...mulenye tak terlintas un na g,sebab mak aku daj pegi dulu dengan sedare aku,so aku maleh aa na pegi,sorang2 segan meyhh...aku un duk ilex je le,smbil men game,on9...tehn tiba-tiba..ayah aku cakap "jom aa p kenduri" lebih kurang la ayh aku cakap camtu...pastu aku un dalam dilema na g er ta,otak aku punye aa amik mase 10 minit na hadam aku yg ayah aku ckap tadi,pnye r lame aku na wat keputusan sedangkan jawapannye cume na or ta...hehhehe
last-last aku g gak laaa...macam yang aku wat kat kenduri semalam gak...makan-makn trus bla...hahahahah
tapi nihh spesial owhhh,dapat aiskim preee...suke2..hahaha...
sekian okebye... :p


btaw : ni la entry paling panjang yang penah aku taip,da tu merapu kuat...hahha,okebye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea