follower

20/12/2011~

nape dengan tarik tu??...aku un tataw nape ngn tarik tu,saje aku taip,tu je yang ade dalam pale otak aku skang..oke laaa,senarnyetarik tu,aku balik ipoh sat,pegi daftar na msuk sem3...huhhh...mengeluh panjang nampak cik aiennn...hihihii,bese aa aku ble cuti,na blajo,ble na msuk bljo blik...mule aa,tapuas cuti aa,tasempat na wat pa pe ag aa...mendeeeee cakap je la ang MALASSS...hahaha,good reason weyhh baq ang !
back to de story...wahaaa omputey lak daa,tegeliat lidah dowhh....aku p daftar sat je,pastu balik umah sewe,then kuar nan bdak-bdak umah,p beli barang-barang(macam banyak jerrkk,mendee aku beli bende merapu2 je)...kitowang kuar dekat kul 12 gak aa...then dalam tasedorrr(aku sedorr,sbb aku duk tengok jam jerkk dari start masukk,dalam pale otak aku"" jalan nan pempuan2 nih payah skit,law ta sejam xsah..huhhh''')jam ditangan aku,fon,dinding tesco...n sape-sape yang ade jam aa,da kul 2.30...glerrrr mayang ta ag...aku pelik gak minah-minah nihhh,slalu baekk gler stop sat solat,ni takk dpe wat derkkkkk,aku na ckap,tanak ckap..last2 dpe g makan aku g solat....abis solat aku tngok dpe taabis makan ag..aduihhhh parahhhh,kul bape na blik tataw,aku na blik kole aa bebbbbbbb !
aku dengan muke tanpa belas kasihannye suh membeaku call taxi now !...tetibe minah sowg ni bebunyikk lak,""sat aa,ang tanampak ke aku ngah makan ag nihhh !"...aku diammm sambil tesenggeh sbb memang aku da tadek ase perikemanusian da,
sebabbbb perasan na blik kole membuak-buak bagaikan air yang mendidih kepanasan ..."wahahaaa jiwang siott aku,macam awie dalam sembilu" oke fine ayat copy..huhh~punye lame tunggu taxi datang kul 3.15 aa lbey kurang,nek nympah aku tunggu...sampai-sampai umah,aku kemas-kemas barang beli tadi then kemas bag na blik,ta banyak bende aku bwak un,tudung nan selai baju jerkk,the aku trus blah...nek bas kole dlam kul 4:30-5:30 sampai kole,g bank in duit sat..then tungguh ayah aku amik kat kole..(sampai umah da un baq ang !!)

btw : sesungguhnya ade cerita diatas yang telah di adaptasi dari aktiviti yang berlaku pada hari tersebut,
 panjang-panjang entry aku,ade peningkatan...huhuu,merapu-rapu boleyy la ang okebye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea