follower

Have a nice day !!!!

smilee~~ :))

...bngon 6:45 a.m
  • solat
  • tidow blik (zZzZZzzz...heee)

8:45 a.m
  • bangon blik...dadaddaa
  • mndy,bsuh baju...(kne bsuh nan tngan ,washmsn osak...adeeshhhh,dan2 la pown time aku blik kg dye osak..sekngkekkk tol rr ='='c)
  • pas mndy,on lappy...p sidai bju sat
10:00a.m
  • makan.....
  • duk dpn lappy(,watpe ntah tahengat..dahahaha...) pa ag onlineeeeee je leww
12.00 p.m
  • sleep lappy p masak...cewahhhhh...hahahahah
1.00 p.m
  • siap masak da...taraaaaaaaaa~
  • duk ilex2....myg,baring2 sat smbil mesej enchekk tettttt~~
2:30 p.m -4:00 p.m
  • duk berangan-angan sangttt....tingat zaman2 silam...cewahhhh(renduu kengkawann weyhh)
  • tetidow..ZZzzz (pnye la pnjang mimpi....satu ape un aku tahenggat...hahah =,=c'' (ade ke mimpi??..tataw)..                                                                                                                                                   
4:30 p.m
  • on lappy,bkk blog,jenjalannnnnnn
  • bkk fb...abis smue fb aku selongkar..ngee~~jaatttt aku
5:20 p.m
  • mandy then mayang....
  • ngadap lappy blik..huhuhu
6:45 -8:45p.m
  • stop...kuar amik angin sat......
  • magrib -> mayang...makan...mayang isyak......
  • duk sembag2 nan mammy
9:30-10 p.m
  • layan lagu2 jiwang nan mammy...huhuuuu                                                                                                            story mori sai CHENTEE...coihhhh sporting dohhh mk aku..hahahah,macam2 la mk aku cter(smbil lyn lagu2 cintee la ktekn..ngekkk)....pa pe un bnyk la gak nshat mk aku kat aku yang sedang sarat bercinte nihh...adesshhh =,=
10:30 p.m
  • stop lah sudah cerite gosip kami,mk aku da nantok,da msuk tidow da un,so now aku nan adk aku je yg masih bersengkak mate melayan teknologi canggeh nihhh

La ni aku ngah mencoretkan ape yang ampa ngah baca ni laa,tapi aku da post 5minit tadi r...hahhaa ngekkk baq ang.....Teeetttttttt  ->  pndg fon  (msj masuk)..hihiiii msj dri HEART   

   Sekian,

btw : ape yg nice aku un tataw....same je aktiviti aku stiap ari...hahahhaha...tpi rini aku ase heppy je,tataw nape?...huhuuuu...oke la nite,tataaaaaa I LUV U !!!                                                         
         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea