follower

                     
Ya allah.aku bersyukur sngt dgan kurnian yg kau berikan

SANGAT INDAH...

                             tapi....                                                                    

..kenapa kau uji aku dengan perasan begini...
berat sngt,pedih,perit...yg takperna aku lalui..

kenapa mesti kau uji aku begini ya allah?....
peasaan yg aku sendiri tidak mengerti...???




P/S  : Jgn cintai sesorg setinggi langit..kerana bisa runtuh.
        Jgn cintai sesorg sedalam lautan..kerana bisa surut airnya..
        Jgn cintai sesorg sebesar dunia..kerana bisa hancur        hidupnya..
       Cukup cintai sesorg sehujung kuku..
       walau pun kecil..walau pun selalu dipotong..

       Ia tetap akan tumbuh semula..      

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea