follower

Awak.... 


♥ .. sekali aku mencintainya,,selama​-lamanya aku kan cintanya,,meskipun dia bukan milik ku lagi .. ♥
♥ .. cinta x semestinya kita memiliki orang yg kita cintai .. ♥
♥ .. andai nanti perhubungan kita dilanda ribut,,jangan disalahkan pada angin,,tapi lindungilah ia dengan dinding2 kepercayaan .. ♥
♥ .. andai nanti perhubungan kita layu,,jangan disalahkan pada matahari,,tapi siramlah ia dengan airmata kegembiraan menangisi kenangan silam .. ♥
♥ .. andai nanti perhubungan kita terkubur,,jangan disalahkan pada takdir,,dan setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan,,dan jangan pula disalahkan pada pertemuan,,kerna tanpanya kita xmungkin saling mengenali .. ♥
♥ .. kenangilah dan abadikanlah setiap detik dan saat indah yang pernah kita lalui bersama .. ♥
♥ .. Wahai lelaki ,, jika benar kau kasih dan cintakan aku,jagalah aku dgn baik, kasihanilah aku,lindungilah aku,berilah kasih syg padaku,hargailah aku,ucapkan terima kasih atas kelebihanku,nasihati​lah aku,bawalah aku ke jalan Allah,perbetulkan kesilapanku,bersabar​ denganku,terimalah&c​intailah kekuranganku,jadilah​ imam yg terbaik buatku dan redhalah padaku,moga aku menunggumu di syurga sebagai bidadarimu .. ♥ : )













P/s : sy da jnji wak...awk yg pertama dan terakhir dlm hidop sy...xde spe boley ganti tmpat awk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea