follower

Assalamualaikum....

Lama tak update blog '' k'' ayat orang pemalas nk update blog.
maaf kebelakangan ini saya sedikit 'kesibukkan' ceeehhhhhh ayat blogger yang kalah PM  sibuk memanjang
puuuhhhhhhhh dah berhabuk blog aku nihhh *tiup habuh* haa ni ayat mintak kaki...harap maklum
hhaiishhhh bila dah lama tak hupdate nihhh otak jadi tepu...tersumabat aiihh saluran pemikiran,TAPI bila idea datang mencurah2 maw 10post dlm 1 hari..hahaha
tu lah dunia pembeloger tegar yang sebenar. *AUTA* so *ABAIKAN*

nihhh sebenaqnyaa cheq nak cita satu benda nihh..haaaa *sussspennn suspen*


hehehee...ase nak senggehh jerrrr *maluuunyeeee...hahahhaa
gedik ayorrr sngat pownnn (tampo satg maw?) hahaha

nihhh nak habaq mai...tdi cheq p jalan-jalan nuhhh kat comment2 cheq...tetibe ternampak nihhh
Zon Permaisuri Chomel ngah wat " JUALAN " / PROMOT blog yang tak seberape nihhh...haaiiisss malu trussss~~
btaw masehh kat permaisuri chomel...anda memag cho0ooMel lah ! ^__^

entry poyo gilerr la aien !...
k'bye *,*'

4 ulasan:

  1. hehe..zie lak hari-hari kena update blog. dh addicted :P



    P/s:
    salam kenal. dtg singgah dari blog zon permaisuri chomel :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai Zie! Jumpa kat sini pulak.. Hikhik! ^_^

      Padam
  2. Hai Aien! Lega MM aien suka review yang MM buat tu., Pasni rajin2lah update blog ye.. Boleh kitorang jalan2 baca entri kat sini selalu.. ^_^

    BalasPadam

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea