follower

AMARAN !
oke peeps...entry kali ni agak mengada dan tergedik-gedik skit kowt bagi korang-korang yang ada lemah jantung or kadar metabolis dalam badan rendah diwajibkan out saja dari blog aku..hahaha

Dua ari dah  aku demam..huuu,rase terseksanyeee la dugaan-dugaan. =)
Dua juga la aku bersejuk-sejuk duk dalam icon pejabat.
Dua ari juga la aku berselsema-selsemaan.
Dua ari juga la aku berhujan-hujanan dalam perjalanan pulang....huaaaa

acane la nak elok demamnyee? -_-''


Tapi dalam DUA ARI tu juga la cik Hishaf care sangat kat aku,heee maseh naa
ari-ari duk pesan makan ubat,makan ubat,makan ubat..huuuu letey''
lebey pakcik daripada makcik-makcik...mak un tak xtrimmm sangat suh makan ubat..dahahaha

walaupun letih/sedih melayan perasaan demam ni,tapi tetap boleh tersenyum sebab awk wat lawak ngokngek awk tuh !


Heee dalam pada dua ari dua ari tu semua badan ase letih-letih semacam *cewahhhh,,,bajettt!
tataw la pasai pa dalam taun ni aku ase dah banyak kali demam...berdasarkan purata demam aku dalam setahun,biasanya 2 kali je ....tapi ni tak abis taun ni ag da 4/5 kali aku demam nihh











2 ulasan:

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea