follower

sebelum aku balik,esok...

Dulu ibad aku,aku cter smue masalah aku kat ibad...dye la tmpat aku luahkn segale-segalenye selain blog ni.Walaupun dye ta tataw nk bagi nasihat kat aku,cukup...cukup sekadar aku dapat melepaskan ape yang terperap dalam pale otak aku...tetibe saat macam ni,,saat-saat aku cube untuk lepaskan dye kesane...masalah macam ni jadik kat aku,dalam keadaan aku masih CEKEK2 macam ni,aku xde tempat nak mengadu...aku tersepit,aku terhimpit...aku sendirian....
sebelum aku balik esok,aku nak tinggalkan semue ni...aku tanak bende ni ade dlm pale otak aku,aku tanak bende ni becampur dngn study aku....aku tanak semue ni !!!

and so kepade sesiape yang dah wat aku camni,thanks...thanks a lot

#akutawakusalah#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea