follower

assalamualaikum......

pa baq? sehat? ..aku demam skit2...skit je la...huhuu...2ari da aku demam..sebab pe? sebab aku men panas n ujan...hehee..tak terlintas pown nk men ujan sebenornye...sewaktu aku melintas tetibe ujan..so aku nk wat cane an...werrkkk~~~

today aku saje nak menconteng arang kat blog ni dengan arang2 yang ade dalam pale otak aku nihh...sesaje nak nambah entry..huhuu
k scroll down je lah..maleh na citer pepanjang...ngeeheheh~~


semue budak2 umah

 memey,kak mien,fatimah

 aku,siti,seqa

seqa,memey,aku,mimie,kak mien

 seqa,iha

 siti,aku,memey

 aku,siti

kejadian ni berlaku kira-kira 3minggu yang lalu..(gilerr lame daa,baru skang na citer,bek tayah)...hehheee
pada malam kejadian 4/1/2012...blik dari parade kami smue diekori oleh sebuah kereta kancil yang sangat kecil..huhuhu...umpah takowt gilerrr...rumah kami da kene aimm...huuuhh

kesimpulannya disini,law kuar reramai tu jangan le over acting sangat...hehehee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea