follower

Nah,hampir seharian ditahun baru,pergerakan masa begitu pantas,hampir saja meninggalkan 1/1/2011...hari-hari akan berlalu dan kian berlalu...aku?? masih tetap sama,tiada perubahan walaupun satu...aku cuba,cuba untuk berubah...ye aku berubah tetapi hanya untuk 2/3 sahaje..
hahhhhh skema laaa derr !...hahaa,boringggg oline fb,status azam baru la,umor da tue rr...mendeeeenye law da ajal umor mude ke tue er na wat cane da name un ajal..huhhh payahhh,satu ag azam??perlu ke tukar-tukar?? korang mag tukar azam tiap-tiap taun eh? tapi nk tnye sat? sllu tukar tu yg sebelum-sebelum tu da setelkn ke?
aku?? azam?? aku tadek azam taun ni ...ok? aku tamaw pasang azam pasai aku da pasang niat...heeee,merepekkk..aku ase tayah la aku nak tukar-tukar azam  kowt,cukuplah sekadar aku berniat dan moga-moga doa awal tahun aku(dan keluarga) dimakbulkan.ok fullstop.




#sesuatusedangmerewangrewangdalamkepalaotak#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea