follower

Suka duka memori bersama

Haiishhh cuti sem tinggal lagi berapa minggu ja ni, rasa nak ulang balik bagi lama lagi cuti, hehhe. La ni  yang duk terasa cuti dah nak habis pasai result dah keluar banq ang.Result? cane dengan pointer ang? Oke? ....Alhamdulillah  aku rasa  bersyukur  walaupun result ak takseberapa, tapi Alhamdulillah takda yang repeat-repeat segala. Huhuuu.  Walaupun result orang lain lagi bagus , kesah pulak aku? Hahaha macam mana pun keputusan aku, aku redha sebab aku taw, masa blajaq pun aku main-main je, hahaaa.

Oke bukan itu yang aku nak cerita sebenaqnya, aku nak cerita benda lain tapi aku taktaw cemanee nak mula start *bukan sama ja ka?*

 5/6/2013- rabu
Termakbulnya sebuah pertemuan yang telah dirancang pada awalnya sekadar main-main akhirnya menjadi kenyataan. Ngee~. 
Mula-mula rancang nak pegi bank islam then lepas tu nak tengok rumah sewa. Tetiba malam selasa tu bincang-bincang balik, tukar plan, sebab terfikir maybe ieha dengan mimie keje. So tukar plan, lepakking dengan fiena je la. Tu pun kami dah sampai ipoh baru bagitaw fiena ajak lepak, sian kawan tu gangu die tengok citer katun pepagi tuh...haaa amik kau.
Selepas setelkan yuran, aku dengan Fatimah terus pegi  JJ, tunggu fiena kat situ. Masa on the way nak p jj tuh, aku tataw la napa ak rasa macam aku dah lupa jalan, hahhaa baru berapa minggu ja takde kat ipoh. Kehkehhh. Tapi sampai jugak kat jj tu.muehehhe

Hampir setengah jam jugak la tunggu die, aku dengan Fatimah tunggu dekat food court, alang-alang dah ada kat situ and jam pun dah menunjukkan 12 tengahari, kami pun order makan. Tak lama lepas tu kami nak gerak keluar, Nampak fiena baru sampai, haiishhh dari jauh tetiba rasa malu...kehkehkehkkk  maklum la sebulan tak jumpa, malu pulak...hihihhiiiii. Sementara duk fikir,mana arah tuju seterusnya, kami pun pusing-pusing  satu JJ tu, bukan 1round, rasanya  3/4 round jagak kowttt...huhuu. Macam biasa la, mesti la kena take-take foto,muehehe. tengok la pic kami yang comel-comel ni..hihiii

 fiena, fatimah, aku

* abaikan muka aku yang dah macam itik tuhhh*



 aku dan fatimah

 fiena dan fatimah

 fiena dan aku

*dlm toilet pun boleh*


Then lepas solat zohor, kami plan nak pegi polo, tapi tengok jam awai lagi, *buntu sekejap*.
keluar dari JJ, pegi tesco, entah apa yang kami cari tataw la, kat tesco beli air ja pun, tapi pusing macam nak beli macam-macam.hehee. biase le tuhh kan?...sebenaqnya duk tunggu jam berpusing ja, sebab nak g polo pun awai sangat, panas nak watpe duk situ tengah-tengahari terik tuhh kan ^_* !....so bila dah agak-agak taklarat nak jalan dalam tesco tu dah, kami pun keluar. Destinasi seterusnya POLO, yeaahhh walaupun hujan rintik-rintih, dengan semangat yang ada kami teruskan jua perjalan itu. ! Macam biasa, kalau duk polo tak beli keropok lekor tak sah.mueheheh, then lepak bawah pondok....then biasa la mesti kena ada sesi bergambar, kalau tidak tak best lah kan...




*tembam pipi aku, awww~*

Kat sini kami pakat duduk je, kaki dah penat berjalan, hahaha. Dan disinilah pertemuan terakhir kami untuk hari tersebut. sedih ! Insyallah sem depan kita jumpa lagi .
... tepat jam 5 petang kami bertolak balik. Hari pun dah mendung, tunggu masa nak hujan lagi ja.  Hehehee, memang dah jangka aku dan fatimah on the way dalam hujan sampai kuala. sejuk banq ang ! dengan banjir kat tasek sampai tengelam jalan, nasib baik bulan jalan kami nak balik kuala.huhuu. Tapi kena kat kami jugak bila sampai kat kilang khantan, banjir, jalan dah tenggelam, so terpaka la melawan arus, hahaha. tak penah dibuat orang. suka hati kami lah kan ! 
oke lah, setakat itu je la entry aku kali ni, insyallah ada entry lain aku kongsi-kongsi, ampa baca lagi naaa~~

oke, papai, assalam ^_^





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea