follower

surat ku untuk mu...


Mohd Hishafzudin Bin Mohd Radzai
Kg.Baru Pokok Sena
Kepala Batas,
Pulau Pinang.
_______________________________________________________________________________

Aien Daniea Binti Abdul Talib
Kuala kangsar
33600 Enggor
Perak.                                                                                                                                                        3 April 2013.

Tuan,
Per : Memohon Maaf Atas Kesalahan Diri Ini
    Saya seperti nama diatas, memohon maaf atas kesalahan yang telah saya lakukan kepada encik/ tuan. Saya tidak bermaksud untuk melakukan semua itu, tetapi atas sebab tekanan projek-projek untuk semester 5  yang  saya hadapi, saya merasakan ianya tidak dapat dikawal lagi. Sesungguhnya saya sangat menyesal dengan apa yang terjadi.
2.     Saya berharap encik/ tuan dapat memaafkan saya. Kerjasama encik/tuan amat saya hargai.
3.     Sebarang jawapan mahupun keputusan encik/tuan boleh menghubungi saya di facebook,     
        telefon, dan khidmat pesanan ringkas.

Sekian,terima kasih



Yang Ikhlas,
Aien Daniea.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea