follower

Bila kenangan mula bermain difikiran~~

Kuch kuch hota hai
layan sat naihh...

lagu nihh...........~~~ huhuuu
biarlah kenangan menjadi kenangan
dan aku harap bende-bende macam ni TIDAK AKAN berlaku lagi untuk kesekian kalinya 

perrghhh...bnyak kenangan dengan citer tu,ntah macam mane aku rase nak layan lagu-lagu dri filem tuhh,adeshhh.But betol banyak kenangan bile aku kenang-kenangkan kembali.Tak dinafikan jalan cerite awai dye sampai part rani (pa nama tataw aihh) yang shahrukh khan duk gila tu,sama bebb...huhhhh,start situ aku da tanak tengok dah,bile aku tengok,aku ase sakit aty..huaaaa
(hanya orang-orang yang pernah lalui situasi tu je akan rasa macam mne pedih,peritnya)hee..terJIWANG plak.

       Aku tataw kenape perlu aku tulis citer ni kat sini?? sebab aku ase inilah arena aku untuk melepas segala isi hati yang tersurat dan tersirat.sekian,tima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea