follower

.....teng teng teng~~~

aggghhhhhrrrrr baru 5ari duk humah suda boringggg...huhhhh cmne na tempoh ag 3minggu..adoihhhh
pecah pale otak derrrr...tu rr mk ayh da bgi greenlight tanak keje..la duk rr umah pai kering pale otak..huhhh
sndri maw..sndri tnggong la..hahhaaa...
aku bkn tanak keje tpi kenderaan xdee...mag la de membe..tpi xsyiokk r tmpang owg ari2 an...payahh  laky lak urh..t pe lak kate owg terutama enchik hishaf..kan syg kan....huhuu
baekkknye aku jge aty dye..hahahah
anyway xde bnde na citer un...sesaje nk tambah entry bln ni je..hahaha
oke..disebabkan kebohsanan,bnyak le bnde yg aku da wat secara xsengajee..hehee
na tngok ark?...ape aku da wat...jeng3...hahaa....xde pe ah..duk take poto domo je..











aku un tataw ape tujuan sebenar aku melakukn ini,tpi yg pasti ketika ini,yg setulus-tulusnya aku xde keje len selain dri merapu2 dan berIya-iya melakukannya...huhuuu


yg   tulus merapu...aien daniea,sekian :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Free Bulls Eye ani Cursors at www.totallyfreecursors.com
Copyright© All Rights Reserved aien daniea